Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Betrouwbaarheid is heel belangrijk voor Senioren Society. Wij doen er daarom alles aan om u tevreden te houden. Het kan echter zijn dat er toch iets mis gaat. Dit zetten we graag zo goed mogelijk recht.

Ondanks onze inspanning kan het voorkomen dat u toch nog niet tevreden bent. U kunt dan een formele klacht indienen.

U kunt klachten indienen over zowel producten als de dienstverlening van Senioren Society.

Er is geen externe klachtencommissie beschikbaar voor klachten over onze dienstverlening. Daarom hebben wij getracht dit zo zorgvuldig mogelijk intern op te lossen.

Indien u een klacht hebt volgen wij de volgende procedure:

  1. stuur uw klacht naar het emailadres: info@seniorensociety.nl
  2. vermeld in de titel KLACHT + eventuele toelichting
  3. u ontvangt een ontvangstbevestiging van een der directeuren: mevrouw B. de Keizer of de heer L.P. de Keizer
  4. binnen uiterlijk 14 dagen ontvangt u minimaal een inhoudelijke reactie per mail.

In de meeste gevallen zal ook telefonisch contact met u worden opgenomen.

Naast het doorlopen van de klachtenprocedure blijft u alle mogelijkheden open staan tot juridische procedures.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)